ما رو باش

ما رو باش خـیال می کــردیـم همیـشه یکی رو داریم

یکـی که به وقـت گریـه سـر رو شــونه هـاش بـذاریـم

ما رو باش خیال می کردیم که یکی به فکرمون هست

مــیون ایـن هـمـه وحشـت تـوی ایـن کـوچـه بن بست

ما رو باش دل به کی بستیم چشم به راه کی نشستیم

مـا کـه واســه خـاطـر تـو قـرق ماهـو شـکـسـتـیـم

وقتی خورشـیـد حقیقت از خـواب قـصـه برآشفت

تازه فهمیدم چه آسون چشم تو به من دروغ گفت

هــاج و واج رد نـگـاتـو به گـلای قـاـی دوخـتی

بگـو اون همه عشـقـو به چه قـیمتـی فروخـتی؟

تو به فکر من نـبودی توی گرگ و مـیش مهـتاب

حتی اندازه چشمی کـه یـهـو مـی پـره از خـواب



این نظر توسط maria!! در تاریخ 1390/4/21/2 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

عالی بود داتیس عزیز

این نظر توسط دختر آدم در تاریخ 1390/4/3/5 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام مرسی از حضورتان لینک کردم
موفق باشید

این نظر توسط دختر آدم در تاریخ 1390/4/3/5 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام منم موافقم لیاقت نداشته

به منم سر بزنین خوشحال میشم

این نظر توسط tanha_5505 در تاریخ 1390/4/2/4 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

باشه پس من لینکتون میکنم

این نظر توسط tanha_5505 در تاریخ 1390/4/2/4 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

لیاقت نداشته؛خیلی قشنگ بود
به منم سر بزن


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: